نام اداره: امور اداری، رفاه و پشتیبانی
نام و نام خانوادگی مسئول: محسن واعظی
شرح وظایف :
- مطالعه و نیازسنجی تعداد و نیروی انسانی وپیگیری جذب و تامین آن
- برنامه ریزی و تدوین سیستم اصولی و علمی جذب، جابجائی و توزیع نیروی انسانی و پیگیری و نظارت بر اجرای آن
- برنامهریزی، نظارت و پیگیری صدور احکام پرسنلی مانند استخدام، انتصاب، تطبیق، ارتقاء، ماموریت، انتقال، مرخصی وقطع رابطه استخدامی، بازنشستگی، خرید خدمت، اخراج، انفصال، تعلیق، استعفاء، فوت و برکناری و .....
- برنامهریزی و نظارت برثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی بااستفاده ازروشهای نوین و مکانیزه
- برنامه ریزی و پیگیری استقرار نظام امور علمی - ارزشیابی کارکنان ومدیران
- نظارت و کنترل حضور و غیاب کارکنان جهت تهیه گزارش ماهیانه
- برنامه ریزی و نظارت و اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های اداری و استخدامی در واحدهای تابعه ستادی و استانی
شرح وظایف اداره دبیرخانه
- مطالعه، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری جهت انجام علمی، اصولی و روش مند مکاتبات و بایگانی اداری
- دریافت، ثبت، توزیع و ارجاع کلیه نامه ها و مکاتبات وارده و صادره
- انجام امور مربوط به انجام کلیه مکاتبات اداری
- انجام و توسعه اتوماسیون اداری سازمان
- ابلاغ و پیگیری اجرای آرای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری پرسنل
شرح وظایف اداره رفاه وتعاون
- مطالعه، برنامه ریزی و پیگیری جهت افزایش انگیزه کاری کارکنان
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تامین امکانات رفاهی پرسنل مانند تسهیلات بانکی، مسکن، سرویس رفت وآمد، مهدکودک و...
- برنامه ریزی و پیگیری امور تربیت بدنی و تقویم ورزشی و مسابقات ورزشی جهت همکاران
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری ارائه خدمات بیمه ای پرسنل
شرح وظایف گروه تشکیلات و روشها
- مهندسی مجدد ماموریتها وظایف سازمان باهدف توسعه وظایف حاکمیتی وواگذاری وظایف تصدیگری
- مطالعه و بررسی برای ایجاد ساختار سازمانی متناسب با وظایف و ماموریتهای سازمان
- مطالعه و بررسی به منظور بهینه سازی ساختار، ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارائه پیشنهادهای لازم در چارچوب برنامه های جامع نیروی انسانی دولت
- مطالعه و بررسی مستمر سازمان و وظایف دستگاه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف میان واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف و تعیین تعداد و عناوین پست های سازمانی مورد نیاز و حذف موانع و نارسایی های تشکیلاتی
- مطالعه و بررسی و تهیه و تنظیم نمودن تشکیلات، اهداف، شرح وظایف و سازمان تفصیلی سازمان
- مطالعه و اعلام نظر در خصوص قوانین، آئین نامه ها، تصویب نامه ها و دستورالعملهای مرتبط
- همکاری برای توسعه سازمانهای غیر دولتی و تشکل های تخصصی در راستای تحقق وظایف سازمان
- مطالعه و بررسی مستمر در خصوص نارسایی ها و تشکیلات مربوط به سیستم ها، فرآیندها و روشهای انجام کار و برنامه ریزی برای اصلاح و بهسازی آنها با همکاری واحدهای ذیربط
- تهیه استانداردهای لازم برای جا و مکان و نحوه استقرار واحدها
- مطالعه، برنامه ریزی و پیگیری به منظور استقرار نظام ها و سبک های مدیریتی نوین و ارتقاء فرهنگ و فن آوری مدیریت برای انجام کارآمد وظایف سازمان
- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم ( ارائه مشاوره ) برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان
- سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه ریزی برای ارتقاء آن
- استقرار نظام دریافت و بررسی پیشنهادات
- پیگیری برای اجرایی شدن پیشنهادات سازنده
- بررسی و ارزیابی میزان و کیفیت پیشنهادات اجرا شده
- برنامه ریز ی و نظارت بر طراحی و اجرای آزمونهای تخصصی استخدام به منظور تعیین اثر بخشی آنها و ارائه گزارشات لازم
- مطالعه و بررسی برای تدوین اصول و تهیه منشور اخلاقی سازمان و ترویج و تشریح آن برای کارکنان
- بررسی و پیگیری امور مربوط به تکریم مردم و مراجعین دستگاه و رعایت حقوق شهروندی آنان
- تهیه برنامه و اقدام برای نظر سنجی از ارباب رجوع در خصوص نحوه ارائه خدمات.
-
شماره تماس: 150 - 38358864 & 38358974 - 083
پست الکترونیکی: pers.kermanshah@ivo.ir
آدرس: کرمانشاه - میدان نفت - بلوار جام جم - اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی Blue difficult to see تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت