مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه: همکاری دستگاه قضایی نقش مهمی در تأمین سلامت و امنیت غذایی استان داشته است
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه، ضمن قدردانی از حمایتها و همراهیهای مجموعه قضایی استان، نقش این نهاد را در صیانت از بهداشت عمومی، تأمین سلامت و امنیت غذایی شهروندان و برخورد با متخلفان حوزه بهداشت و سلامت، مؤثر و ارزشمند توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل دامپزشکی استان کرمانشاه،رامین سمیعیان در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و شهدای والامقام هفتم تیر، اظهار داشت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره نقش تعیینکنندهای در استقرار عدالت، احقاق حقوق عامه، مقابله با فساد و صیانت از سلامت و امنیت جامعه ایفا کرده است.
وی با تقدیر از همکاریهای سازنده دستگاه قضایی استان با مجموعه دامپزشکی، افزود: حمایتها و همراهیهای رئیسکل دادگستری استان کرمانشاه، دادستان محترم استان، معاونان ، رؤسای دادگستریها، دادستانهای شهرستانها و سایر مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی، نقش مهمی در اجرای مأموریتهای قانونی دامپزشکی و صیانت از سلامت عمومی جامعه داشته است.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعامل مؤثر میان دستگاه قضایی و دامپزشکی استان، زمینه برخورد قانونی و قاطع با متخلفان حوزه بهداشت و سلامت، مقابله با کشتار غیرمجاز دام، جلوگیری از عرضه فرآوردههای خام دامی غیربهداشتی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان را فراهم کرده و دستاوردهای ارزشمندی در حوزه بهداشت عمومی و امنیت غذایی به همراه داشته است.
سمیعیان با تأکید بر اهمیت تداوم این همکاریها خاطرنشان کرد: بیتردید همافزایی میان دستگاههای اجرایی و قضایی، نقش بسزایی در ارتقای سطح سلامت جامعه، تأمین امنیت غذایی و افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد داشت.
وی در پایان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان، قضات و کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی، از خدمات ارزنده آنان در مسیر اجرای عدالت، صیانت از حقوق مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.
نظر دهید