نام اداره: امور اداری، رفاه و پشتیبانی
نام و نام خانوادگی مسئول: محسن واعظی
شرح وظایف :
- مطالعه و نیازسنجی تعداد و نیروی انسانی وپیگیری جذب و تامین آن
- برنامه ریزی و تدوین سیستم اصولی و علمی جذب، جابجائی و توزیع نیروی انسانی و پیگیری و نظارت بر اجرای آن
- برنامهریزی، نظارت و پیگیری صدور احکام پرسنلی مانند استخدام، انتصاب، تطبیق، ارتقاء، ماموریت، انتقال، مرخصی وقطع رابطه استخدامی، بازنشستگی، خرید خدمت، اخراج، انفصال، تعلیق، استعفاء، فوت و برکناری و .....
- برنامهریزی و نظارت برثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی بااستفاده ازروشهای نوین و مکانیزه
- برنامه ریزی و پیگیری استقرار نظام امور علمی - ارزشیابی کارکنان ومدیران
- نظارت و کنترل حضور و غیاب کارکنان جهت تهیه گزارش ماهیانه
- برنامه ریزی و نظارت و اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های اداری و استخدامی در واحدهای تابعه ستادی و استانی
شرح وظایف اداره دبیرخانه
- مطالعه، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری جهت انجام علمی، اصولی و روش مند مکاتبات و بایگانی اداری
- دریافت، ثبت، توزیع و ارجاع کلیه نامه ها و مکاتبات وارده و صادره
- انجام امور مربوط به انجام کلیه مکاتبات اداری
- انجام و توسعه اتوماسیون اداری سازمان
- ابلاغ و پیگیری اجرای آرای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری پرسنل
شرح وظایف اداره رفاه وتعاون
- مطالعه، برنامه ریزی و پیگیری جهت افزایش انگیزه کاری کارکنان
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تامین امکانات رفاهی پرسنل مانند تسهیلات بانکی، مسکن، سرویس رفت وآمد، مهدکودک و...
- برنامه ریزی و پیگیری امور تربیت بدنی و تقویم ورزشی و مسابقات ورزشی جهت همکاران
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری ارائه خدمات بیمه ای پرسنل
شرح وظایف گروه تشکیلات و روشها
- مهندسی مجدد ماموریتها وظایف سازمان باهدف توسعه وظایف حاکمیتی وواگذاری وظایف تصدیگری
- مطالعه و بررسی برای ایجاد ساختار سازمانی متناسب با وظایف و ماموریتهای سازمان
- مطالعه و بررسی به منظور بهینه سازی ساختار، ترکیب و توزیع نیروی انسانی و ارائه پیشنهادهای لازم در چارچوب برنامه های جامع نیروی انسانی دولت
- مطالعه و بررسی مستمر سازمان و وظایف دستگاه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف میان واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف و تعیین تعداد و عناوین پست های سازمانی مورد نیاز و حذف موانع و نارسایی های تشکیلاتی
- مطالعه و بررسی و تهیه و تنظیم نمودن تشکیلات، اهداف، شرح وظایف و سازمان تفصیلی سازمان
- مطالعه و اعلام نظر در خصوص قوانین، آئین نامه ها، تصویب نامه ها و دستورالعملهای مرتبط
- همکاری برای توسعه سازمانهای غیر دولتی و تشکل های تخصصی در راستای تحقق وظایف سازمان
- مطالعه و بررسی مستمر در خصوص نارسایی ها و تشکیلات مربوط به سیستم ها، فرآیندها و روشهای انجام کار و برنامه ریزی برای اصلاح و بهسازی آنها با همکاری واحدهای ذیربط
- تهیه استانداردهای لازم برای جا و مکان و نحوه استقرار واحدها
- مطالعه، برنامه ریزی و پیگیری به منظور استقرار نظام ها و سبک های مدیریتی نوین و ارتقاء فرهنگ و فن آوری مدیریت برای انجام کارآمد وظایف سازمان
- برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم ( ارائه مشاوره ) برای شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان
- سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه ریزی برای ارتقاء آن
- استقرار نظام دریافت و بررسی پیشنهادات
- پیگیری برای اجرایی شدن پیشنهادات سازنده
- بررسی و ارزیابی میزان و کیفیت پیشنهادات اجرا شده
- برنامه ریز ی و نظارت بر طراحی و اجرای آزمونهای تخصصی استخدام به منظور تعیین اثر بخشی آنها و ارائه گزارشات لازم
- مطالعه و بررسی برای تدوین اصول و تهیه منشور اخلاقی سازمان و ترویج و تشریح آن برای کارکنان
- بررسی و پیگیری امور مربوط به تکریم مردم و مراجعین دستگاه و رعایت حقوق شهروندی آنان
- تهیه برنامه و اقدام برای نظر سنجی از ارباب رجوع در خصوص نحوه ارائه خدمات.
-
شماره تماس: 150 - 38358864 & 38358974 - 083
پست الکترونیکی: pers.kermanshah@ivo.ir
آدرس: کرمانشاه - میدان نفت - بلوار جام جم - اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه