• 1401/10/13 - 13:39
  • تعداد بازدید : 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مدیر کل دامپزشکی استان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه متن پیام دکتر حسین حیدری به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر می باشد:

 بسم الله الرحمن ارحیم

ولا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل اللّـه أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون

 

ایمان راسخ، اخلاص، زهد و بی اعتنایی به دنیا، مهربانی و غمخواری مدام برای مردم، شجاعت کم نظیر و چیرگی و تجربه زیاد در فنون رزمی، از او فرماندهی محبوب، سیاستمداری باهوش و الگویی الهام بخش برای جوانان مؤمن و سلحشور ساخت.

حاج قاسم سلیمانی همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانیست که به دست دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسید. دشمن فکر کرد که با این کار می تواند او را از یادها ببرد و مانع پیشرفت خط سرخ مقاومت شود اما نمی دانست که کاری می کند که در پس این حاج قاسم، هزاران انسان دیگر با تفکر حاج قاسم متولد می شوند و با او به مقابله برمی خیزند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ دامپزشکی کرمانشاه، بر خود وظیفه می دانم سومین سالگرد شهادت افتخار آمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس" سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی" را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ،همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهید، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض نمایم.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 296021
کلمات کلیدی
pubker نوری

pubker نوری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه