• 1401/03/11 - 00:59
  • تعداد بازدید : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر از بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی کرمانشاه تقدیر بعمل آمد.

همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، در مراسمی از دختران اداره دامپزشکی استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه طی آیینی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست و رئیس امور اداری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از دختران شاغل دامپزشکی استان تجلیل شد.

 در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی استان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) شان حضرت معصومه (س) را خارج از درک بشری دانست و زنان و دختران را الگوی جامعه اسلامی بیان کرد و کار در خانه و بیرون از منزل را نمونه همکاری و همفکری در جامعه بیان کرد.

در ادامه دکتر حیدری مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه و روز دختربه جایگاه ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: امروز زنان با حضور موفق در عرصه های مختلف کشور دستاوردهای فراوانی به ارمغان آورده اند که این ثمره پشتکاری آنان در تمام زمینه ها می باشد.

شایان ذکر است در پایان مراسم، با اهداء هدایا و لوح تقدیر از دختران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 286755
کلمات کلیدی
pubker نوری

pubker نوری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه