• 1398/02/14 - 11:11
  • تعداد بازدید : 1008
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تلاش شبانه روزی کارکنان دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در راستای تامین سلامت مردم است

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در دیدار با سرپرست و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: ایفای نقش کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان در راستای خدمت به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام جهادی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر امید حاج محمدی مدیر کل دامپزشکی استان با سرپرست و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد .

در این نشست صمیمی گزارشی از روند آخرین فعالیت های اداره دامپزشکی شهرستان ارائه گردید و در خصوص موارد مربوطه در این حوزه گفتگو و تبادل نظر شد.

وی خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت غذایی که ما هم اکنون با آن روبرو هستیم وظیفه ی بسیار خطیری است که برعهده ی اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه می باشد که کارکنان این اداره این وظیفه خطیر رابه نحو احسن به انجام رسانده است و به جرأت می توان گفت هیچ سفره غذایی را نمی توان یافت که در آن ردی از نظارت های بهداشتی و مراقبت های سربازان گمنام عرصه دامپزشکی نباشد.  

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه دکتر ایرج کاکایی  ضمن تقدیر و خوش آمد گویی به مدیر کل دامپزشکی استان اظهار داشت: دامپزشکی نقش موثری در امنیت غذایی مردم ایفا می‌کند و در همین راستا تمام عملیات فنی از قبیل واکسیناسیون دام‌ها، شناسایی و حذف دام‌های آلوده، ضبط و معدوم سازی انواع فرآورده های غیر بهداشتی در سطح استان توسط این شبکه انجام می‌گیرد.

در ادامه دکترکاکایی نیز به ارائه آمار دقیقی از وضعیت دامی استان و عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان در یک سال گذشته پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان در پایان این نشست صمیمی ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان تلاشگر این اداره ، به بررسی عملکرد اداره در حوزه های مختلف پرداخت و گفت با توجه به حجم گسترده ی فعالیتها در اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، حمایت مسئولین و کارکنان این اداره را ضروری دانست.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار اصلی,اخبار شهرستان کرمانشاه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 129193
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید